Monday, September 5, 2016

Forex Trading Spele

Sintec Forex Game is die beste forex simulasie vir Android. As jy wil hê dat jou forex vaardighede te toets, hierdie inligting is vir jou Handel soos op 'n ware rekening nie wag vir veranderinge in die mark en sonder verlies van kontant Met Sintec Forex spel wat jy kan ontwikkel forex vaardighede en vergelyk met ander spelers op multidimensionele posisie: - Global / Land - wins per wedstryd / wins per transaksie / Beste spel wins - Ranking vir ervare spelers (20, 50 100 wedstryde) Sintec Android. ,,,,, Sintec Forex: - / - / / - (20 50 100,) Forex Trading is geen spel Daar is baie geld in die forex mark en baie van die kompetisie tussen forex makelaars. Sommige van hierdie makelaars probeer om kliënte te kry deur die aanbieding van forex as 'n spel. Ek vind dit nogal problematies. Barack Obama op die een kant van die ring. Koningin Elizabeth aan die ander kant. Maak net jou verbintenis op die bokskryt / forex mark. Ek opgetel Obama en hy het natuurlik. Die advertensie het vir my gewys dat die dollar gekry teenoor die pond en dat ek dadelik het 1122 dollar. Ek het net nodig om 'n klein vorm invul en die geld is myne Dit was natuurlik 'n advertensie om 'n forex makelaar. Niemand maak onmiddellik geld. Na registrasie, sal die mense wat die vorm invul moet 'n rekening, deposito geld maak, en gewoonlik handel in 'n spesifieke volume voordat jy hierdie bonus wat belowe in die advertensie. In baie gevalle is die handel volume dat hierdie handelaars moet maak veroorsaak dat hulle uitbrand hul rekening. Die bonus dat die advertensie hulle beloof het nooit bereik hul hande. Ek het m praat. Selfs al is dit heeltemal wettig, vind ek hierdie advertensie-metodes nogal problematies. Die aanbieding van forex as 'n spel waarin jy dadelik geld te wen deur die plasing van 'n verbintenis aan die een kant is baie problematies. Baie handelaars geld verloor in forex. Goeie handelaars nodig om hulself te voed voordat winste uit forex. Wanneer jy 'n beduidende bedrag van jou eie geld in 'n forex rekening, hierdie isnt 'n wedstryd te deponeer. Oor outeur Yohay Elam stigter, skrywer en redakteur ek in forex gewees het vir meer as 5 jaar, en ek deel die ervaring wat ek het en die wete dat ek vyf opgehoopte. Na 'n kort kursus oor forex. Soos baie forex handelaars, vyf ek verdien die beduidende deel van my kennis op die harde manier. Makro-ekonomie, die impak van die nuus op die immer-bewegende markte valuta en handel sielkunde het my nog altyd gefassineer. Voor die stigting van Forex Crunch, vyf ek gewerk as 'n programmeerder in verskeie hoëtegnologie-maatskappye. Ek het 'n B. Sc. in Rekenaarwetenskap van Ben Gurion-universiteit. Gegewe hierdie agtergrond, forex sagteware het 'n relatief groter aandeel in die poste. Yohay se Google-profiel Verwante Posts Geniet al die opwinding van forex sonder enige van die risiko Met hierdie nuwe inligting wat jy kan handel Forex gebaseer op real-time pryse wanneer die markte is oop markte gesluit Probeer speel in simulasie af wanneer jy wil, want met ons intuïtief en opwindende koppelvlak wat jy sal nooit wil ophou Bly op hoogte van jou prestasie en statistieke en jy kan selfs jou beste resultate op sosiale media te showcase jou handel bekwaamheid. Binnekort beskikbaar: binêre handel binêre opsies gaan nie. Real-time kwotasies en voorraad. FOREX 15 Vyftien bates. Een wenner. Real-time kwotasies en kaarte. SLOT FX Speel slot soos masjien speletjies met real time geldeenheid pryse. Koppies koffie denke, toetsing, denke, en toets weer. Reëls van die kode Wel, miskien 'n bietjie meer of minder nie, maar om dat die getal. WERKSURE Maar werk is pret hier rond. GAMES Tot dusver ontwikkel het. En steeds tel. Real Time Alle programme vertoon real-time pryse en kaarte. Vanlynmodus Wanneer markte oor naweke, openbare vakansiedae gesluit of as jy het geen internet konneksie, is die spel in simulasie af nog op grond van historiese data. DOELWIT Geen manipulasie, jy wen of verloor net op grond van jou besluite. Data is objektief en gelyk aan al die spelers. PROGRESS skerp jou vaardighede. In artikels vooraf stat tafels in staat stel om jou resultate te monitor en hou jou vordering as jy meer vaardig geword. Altyd vry Alle programme is gratis en sal altyd vry wees. Spelers word gegee aanvanklike balans plus 'n daaglikse bonus om mee te speel. In artikels is ook aankope beskikbaar.


No comments:

Post a Comment