Wednesday, September 28, 2016

Forex Trading Onderhoud Vrae

Forex Trading Onderhoud: Alberto Tasca Forex Trading Onderhoud: Alberto Tasca In Mei, Ek het 'n handel ekspo in Rimini, Italië. Alhoewel ek baie mense ontmoet by die geleentheid, Alberto Tasca uitgestaan ​​as iemand wat veral meesters in die handel FX en die markte in die algemeen was. Suksesvolle verhandel vir 'n aantal jare het ek gevoel dat ons almal voordeel trek uit 'n insig in sy ervaring en benadering. Hier is 'n Alberto se antwoorde op 'n paar vrae wat ek hom gestuur het. 1. Wat is jou handel benadering Het jy handel langtermyn of korttermyn Het jy tegniese of fundamentele ontleding te volg nouer Is daar spesifieke reëls vir handel en risikobestuur wat jy buitengewoon belangrike Ek neem posisies op soek na 'n minimum van 50 pitte . As jy 'n scalper weer in die mark wat jy gaan om te verloor na my mening. Dit kom nie t beteken dat ek nie t n handel met 20-30 pitte sluit, maar daar is oorwegings. Twee belangrike punte: eerste is dat ek posisies oop te maak met 'n 1: 3 reël, so 1 pit verloor 3 pitte winste ten minste. Die tweede is dat wanneer 'n posisie sit met 'n goeie wins (goeie hang af van wat en hoeveel 'n persoon gemaklik oor sy posisie voel) Ek skuif die stop op die paar. Ek het nie 'n posisie om te draai in 'n verlies wanneer dit 'n terugkeer opgelewer toe. My handel is net tegniese, grondbeginsels is reeds goed bekend by die mark, want daar is te veel geld vloei deur die mark. Slegs die VSA verloont verslag is 'n verslag in staat bewegende markte, maar ná deurlopende verliese in die Amerikaanse betaalstate verslag, ek besluit om op te hou handel die gebeurtenis. 2. Kan jy vir ons 'n bietjie agtergrond oor hoe jy begin handel en hoe jy ontwikkel. Ek het begin handel 10 jaar gelede, maar is dit doen professioneel vir 6 jaar en met forex net die afgelope 2 jaar. My opleiding het deurlopende, maar ek kan sê ek het 'n baie in die afgelope twee jaar opgedoen toe ek begin met behulp van die regte handel sielkunde. Ek gebruik dieselfde benadering vir forex kaarte wat ek gebruik vir my voorraad kaarte en dit VS voorraad bewegings Ek het nooit verstaan). Die enigste evolusie ek ervaar in my sielkundige benadering tot handel. Min of meer, het my wete dieselfde gebly vir die afgelope 5 jaar, maar my ervaring het gegroei en sielkunde verbeter. 3. Wat is die belangrikste aspek van jou handel (is dit 'n vermoë om die prys aksie sin, 'n bepaalde rand, streng of buigsame geld bestuur, ens) Ek dink handel is 'n mengsel van hart en kop. Jy moet 'n soort van intuïsie (verkry deur middel van talent of ervaring). Hart vir intuïsie en kop vir logiese gevolge. Die hoof help jou om geld bestuur in die besonder. Geldbestuur is belangrik in intuïsie. Miskien het ek m nie so goed soos baie ander handelaars (miskien is ek 'n 50/50 persentasie van posisie in wins / verlies), maar ek het 'n goeie geldbestuur stelsel waar ek winste kan hou en sny verliese. Dit is 'n fundamentele waarheid en maklik om te verstaan. Nog 'n oorweging: jy moet goed met wiskunde nie. Jy moet in staat wees om getalle onmiddellik verwerk. 4. Wat doen jy voel is die mees algemene fout wat die gemiddelde handelaar maak Die antwoord hierop is soortgelyk aan die vorige een. Die meeste mense maak foute in geldbestuur. Ook, hulle laat emosies inmeng met hulle handel en meer belangrik, hulle don t te hard werk om dit reg te stel. Hulle dink markte is slegs vir dobbelaars. Dit isn maar jy moet bewegings te verstaan. In elk geval, as 'n handelaar verloor, wat is nie ongewoon nie. Hulle sal hulself met 95 van die mark. Iemand wat boeke 'n verlies in die handel is nie ongelukkig, hulle is deel van die meerderheid. Diegene wat winste maak is ongewoon. Maar as hulle ongewone genoeg is, kan hulle die verliese kry dat die ander 95 ly. 5. Het jy al gepraat met baie ander suksesvolle handelaars het jy geleer uit hierdie eweknieë met verloop van tyd en aangeneem strategie punte van hulle of jy altyd volg jou eie pad Ek het 'n baie handelaars gepraat, maar ek het net bygewoon een seminaar. Ek het gesprekke met baie van hulle, maar met verloop van tyd het ek gekom om te verstaan ​​dat dit wasn t nuttig vir my. Elke persoon het om hul metode van handel kies. Elke benadering is so persoonlik. As 'n voorbeeld, sal ek verduidelik wat die interpretasie van my styl is vir ander mense / handelaars. Hulle don t verstaan ​​wat ek handel, of hulle dink ek verkeerd m met my metode, of miskien is hulle jaloers. Ek weet nie. Maar, aan die einde van die dag, ek dink dat jy met ander handelaars net in die begin van jou loopbaan te praat. Na een of twee jaar, die gesprekke is nie meer nuttig. 6. Wat sou jou raad vir iemand wat net begin in die mark W erk wees. werk en werk. T ry om die markte te verstaan ​​en te onthou dat ons nie in Las Vegas met dobbelaars. W e werk. Verstaan ​​dat jy na die punt wat jy wil om op te hou jy is beter geskik vir die mark sal kry - 'n tweede miskien sal jy 'n ware ly suksesvolle handelaar geword. As jy op hierdie punt kan kry, die lug is die limiet. DailyFX bied forex nuus en tegniese ontleding op die tendense wat die internasionale valutamarkte beïnvloed. Leer forex met 'n gratis praktyk rekening en handel kaarte van FXCM. Forex Broker Onderhoude Leer ken jou forex makelaar is baie belangrik as jy wil om handel te dryf met 'n groot bedrag geld, of as jy kan s struktuur en sy visie op die handelaars. As jy reeds aktief handel met 'n paar makelaar, lees sy antwoorde op belangrike vrae sal jou help om 'n insig oor sy toekomsplanne te kry. In elk geval, dit is altyd interessant om te weet wat 'n forex makelaar dink oor wat dit doen. Onderhoud met Grand Capital (26 Maart 2015) het ons bespreek ook 'n paar van die belangrikste gebeure in die bedryf, en die toestand van die Forex mark regulasie in Rusland. Onderhoud met MFX Broker (20 Oktober 2014) die hoof uitvoerende beampte van MFX Broker het 'n paar vrae oor die splinternuwe funksies van die makelaar, moontlike rigtings van toekomstige ontwikkeling, en sy oog op die aanlyn handel bedryf beantwoord. Onderhoud met Trading Point (6 Desember 2011) se uitvoerende hoof, is om vrae te beantwoord wat verband hou met die maatskappy, CySEC en die huidige stand van die buitelandse valuta-industrie. Onderhoud met TFI FX (15 Junie 2010) uitvoerende hoof van TFI FX beantwoord 'n paar vrae oor die maatskappy en hul visie van die toekoms van die kleinhandel Forex mark. Onderhoud met InstaForex (April 25, 2010) se handelstoestande en die toestand van die kleinhandel Forex mark. Die vrae word beantwoord deur Vladimir Syrov, Direkteur vir sake-ontwikkeling van InstaForex. Onderhoud met Azurite Markte (29 September, 2009) 'n taamlik nuwe Forex makelaar met verskeie mark handelsdienste deel sy siening oor die bedryf, die verhoudings tussen die handelaars en die makelaar en sy toekomsplanne. Onderhoud met FxCompany (16 Julie 2009) hierdie onderhoud met 'n taamlik nuwe (op daardie stadium) Meta Trader makelaar gaan oor regulering, nuwe funksies in die handel en die mededingendheid van die Forex makelaars. Onderhoud met FXCM (19 Februarie 2008) is hoofsaaklik oor verskeie kwessies met FXCM. insluitend managed rekeninge, Refco bankrotskap en ander onderwerpe. Onderhoud met eToro (26 Desember 2007) hierdie onderhoud is oor eToro innoverende forex platform, wat 'n paar van die mees oorspronklike maniere om geld te maak deur middel van Forex mark gekombineer met die intuïtieve bied. Onderhoud met FXOpen forex makelaar (8 Oktober 2007) vrae te FXOpen hoof bestuurder algemeen was oor hul nuwe handelsmerk, Islamitiese forex en 'n paar ander Forex kwessies. Onderhoud met FXcast forex makelaar (29 Julie 2007) my eerste onderhoud met FXcast (op daardie stadium) eerder nuwe Forex makelaar, wat bekend is vir sy no-smere Swing verhandelingsplatform en die verskeidenheid van e-geldeenhede aanvaar as 'n betaling metode. As jy wil hê ek moet 'n on-line onderhoud met jou Forex verwante maatskappy of site, of as jy 'n idee vir my volgende onderhoud asseblief, gebruik hierdie vorm om my te kontak. Forex Trading onderhoudsvrae Twee koppe is beter as een, en dat is die rede waarom ek hierdie gedeelte spesifiek geskep om forex onderhoud vrae en antwoorde uit die beste handelaars op die planeet plaas. Tydens my jare van die saak het ek bande met baie van die kundiges op die gebied versamel. Van tyd tot tyd op koffie breek of net lukraak sal ek hulle 'n onderhoud en deel ons gesprek met jou gratis. Van hierdie gesprekke kry jy 'n baie meer forex wenke en advies om jou te help om op 'n ingeligte en winsgewend handelaar. Het jy enige vrae wat jy wil vra 'n kenner Post hulle in die kommentaar hieronder en Don t wees skaam, die kommentaar afdeling is vir jou. Related Posts Wanneer mense dink oor kommoditeit te belê, eerste edelmetale hul gedagtes opkom is goud of silwer. Daar is egter meer belê geleenthede in kommoditeite wêreld. Het jy geweet dat Platinum Palladium 17 April 2016 eToro is waarskynlik een van die grootste en mees gewilde sosiale netwerke. eToro oopboekeksamens het 1,75 m handelaars en meer as 200,000 live rekeninge. Handelaars kan nie net geldeenhede, maar ook kommoditeite, 'n paar voorrade, indekse of ETF handel. In teenstelling met ander sosiale netwerke, hier kan jy 'n sosiale geword. Lees meer: ​​1 eToro Alternatiewe Mededinger 29 Maart, het 2016 Zulutrade net weer bevestig sy leierskap in forex sosiale handel bedryf. Hulle het so pas vrygestel een van die mees aangevraagde funksies in die geskiedenis van hierdie maatskappy - die Automator Soos ons baie keer gesien het, ZuluTrade luister na sy lede en volgelinge. Hulle. Lees meer: ​​Zulutrade Automator: Nuwe kragtige Forex Sosiale Trading Tool 13 Maart 2016 Tyd loop so vinnig dat ek nie eens besef dat dit 6 maande was ek geskryf my laaste update oor my volk forex kopie portefeulje TripleAFund. Eerste jaar van my portefeulje is afgesluit met 'n klein 3 wins. Dit was 'n groot as. Lees meer: ​​ek Doel hoër winste in 2016: TripleAFund Update 9 7 Februarie 2016 Wie is die top kopie handelaar op maatskaplike belegging netwerk Zulutrade in 2016 Dit is Ada Trading System. Dit forex sein diensverskaffer kom uit Turkye en is verkies tot 1 deur Zulutrade algoritme. Hier is 'n vinnige statistieke: Vereenvoudig jou r handel deur die gebruik van 1 handel sneller en 'n handvol van die bevestiging seine wat jou toelaat om te kry in die mark en weer baie vinnig Verminder die hoeveelheid tyd wat jy nodig het om die mark te kyk as die meeste seine kan verwag gebruik van leidende aanwysers wat aldus hangende bestellings kan gebruik word vir die meeste transaksies. Hierdie benadering maak die inskrywing en die uitgang maklik soos ons jag kerse van 'n bepaalde grootte. Meer inligting oor die kursus Hierdie 2 dag lewe seminaar is nou omskep in 'n Ebook vir jou eie voordeel. Die E boekvorm maak dit meer toeganklik vir meer handelaars as die gebruik van ander maniere om hierdie tegniek. Geen spesiale sagteware nodig. Hierdie benadering sal werk met die meeste kartering pakkette en makelaar wat handel dryf. Ons bied 'n volledige ondersteuning. Dit is nie net 'n ebook wat jy uit sal laat in die koue. W e beantwoord enige vrae wat jy vra. Ons het ook die gebruik van hierdie vrae te werk en te verduidelik gebiede in die loop en uit te reik gereelde updates van die kursus aan kopers. Dit het egter nie maklik gekom. Wat jy sal sien in hierdie kursus is nou my eie praktiese am. 'n onafhanklike handelaar handel my eie rekening op 'n daaglikse basis. Geen teoretiese handboek dinge. Ek het gestop onderrig forex 'n aantal jare gelede, maar noue kontak met die mense by Expert4x wat (soos voorheen) het my in die versoeking uit my daaglikse handel roetines om 'n bydrae te help Forex handelaars kry meer perspektief seun maniere om geld te maak in die bewaar Forex mark. Ek het vorige bydraes gemaak i N 'n onderhoud reeks verlede jaar gepubliseer deur Expert4x en 'n goeie vertrouensverhouding met Expert4x ontwikkel deur middel van hierdie reeks. Ongelukkig is die Forex mark het die konsep aangemoedig behulp nooit versuim outomatiese handel sonder veel moeite van die handelaar. Uit persoonlike ervaring met duisende voornemende Forex Traders Ek het gevind dat 'n suksesvolle handelaars (selfs dié met behulp van outomatiese stelsels) is die handelaars wat die ekstra myl te loop, te belê in die ir forex loopbaan, en toe te pas en toets tegnieke in die mark, maak die tegnieke hul eie en handel elke dag. Wat jy sal sien in hierdie kursus is 'n paar eenvoudige tegnieke (1 sneller) wat baie goed werk. Neem hierdie geleentheid gebruik om 'n baie oor hoe die forex mark werk en hoe jy 'n goeie inkomste daaruit kan maak leer. Ek hoop van 'n verdere hulp om jou toekoms in Forex Trading lees wat ons kliënte sê ek het al met behulp van al die 10 metodes in jou kursus om die lang kers vang en hulle al die werk te wees. Ek moet sê dat wanneer ek ten volle die belangrikheid van die lang kers konsepte verstaan ​​ek verslaaf geraak het aan handel weer Forex - ek net sien geleenthede oral. Dankie vir die redding van my huwelik. Ek is mors so sentimentaliteit tyd probeer om 'n stelsel wat werk soek en nie dat ek begin om ernstige probleme in alle areas van my lewe het. Na bestudering van die verskillende metodes kan 'n mens gebruik om lang kerse Ek het die kinders wat my sal toelaat om handel te dryf op 'n langer opstel en vergeet basis handel. Nou het ek meer tyd vir ander belangriker (i besef) dinge in my lewe. Nogmaals dankie Expert4x en hou die goeie werk Vind uit hoekom die meeste Handelaars is eintlik die grootste verloorders wat jy ooit sal vind en hoe jy kan voordeel trek uit hierdie. Hier is 'n eenvoudige tegniek om die relatiewe sterkte van geldeenhede teen mekaar vas te stel. Imaging in staat is om die sterkste geldeenheid verhandel teen die swakste geldeenheid al die tyd. Geen wonder, is dit maklik om te sien wanneer 'n lang kerse is waarskynlik. Sy wil handel met die tendens al die tyd. Forex was nog nooit so maklik nie. Vind uit hoe om die geldeenhede korreleer met ander markte soos olie, silwer, goud. Dit korrelasie kan verder uitgebrei word na die geldeenhede met indekse te vergelyk soos die SP, Russell, CAC, DAX, ens Wat 'n goeie manier om 'n voorsprong bo die res van die deelnemers aan die mark Leer 'n manier van handel spykers in die mark veilig . Hierdie ambagte is groot, want hulle was baie vinnig positiewe gaan. Spikes is 'n vorm van 'n lang kers waar die beweging in beide rigtings is so vinnig dat as jy knip jy sal dit mis. Die meeste handelaars kanselleer hul ambagte oor naweke. - Leer hoe jy kan voordeel trek uit beweeg in die mark oor naweke, terwyl jou makelaar is gesluit en ander Forex-handelaars nie in die mark. Leer hoe om die mees kragtige leidende aanwyser wat ook die enigste sneller nodig is vir 90 van alle ambagte kan wees gebruik. Leer hoe jy baie suksesvol kan handel met slegs 1 leidende aanwyser op jou kaarte te leer hoe om die belangrikste ondersteuning en weerstand gebied in 'n flits met geen berekeninge of spesiale gereedskap leer wat bevestiging aanwysers te gebruik in 'n trending mark en watter om te gebruik in sywaarts handel markte Leer wanneer om te bly uit die Forex mark Leer die tegnieke wat baie alarm dienste gebruik om konsekwent wins maak elke jaar. Leer hoe jy baie geld kan maak in die Forex mark met 'n suksessyfer van slegs 50 as jy gaan deur middel van 'n verlore fase. Vind die plekke waar BULL en dra is om hul bestellings in dieselfde rigting. Hierdie bestellings veroorsaak indrukwekkende lang kerse. Hier is die belangrikheid van wisselvalligheid en volumes en hoe elke geldeenheid het 'n ander profiel oor wanneer hulle mees aktiewe en die meeste verhandel. Meer inligting oor hoe elke geldeenheid het 'n natuurlike ritme wat help bepaal die natuurlike ommekeer gebiede vir elke geldeenheid. Leer hoe om die groot mark fases te identifiseer en hoe om dit te verhandel. Leer hoe, deur die gebruik van ons ondersteuning fasiliteite, kan jy al die ander deelnemers natuurlik help met jou vrae. Jy help ons meer materiaal en voorbeelde te stel om die kursus. Hier is 2 leidende aanwyser seine wat oor en oor weer werk. Leer hoe jy jou handel kan filter met bevestiging seine wat hulle sal op sy beurt in 'n hoë waarskynlikheid ambagte elke keer verander jou leefstyl deur die handel 20 minute per dag met behulp van die handel strategieë in hierdie kursus Stop op soek na die heilige graal van Forex Trading. Leer om die sterkste 3 prys patrone wat hulself oor en oor herhaal gebruik. Ken en gebruik die 2 kers formasies wat ondersteun mees winsgewende transaksies weet wanneer jy physycologically beste is vir die maak van vir die maak van handel besluite en toe nooit 'n besluit oor 'n Forex handel T Hanks maak vir my vra om jou kursus te hersien, maar jy genoeg kwaliteit Forex Trading materiaal daarin om te doen 5 Ebooks wat jy kan verkoop vir meer as elke kursus. Asseblief heroorweeg jou prysstrategie. Ben du Plessis Reviewer Leer 2 geld bestuur tegnieke wat sal help om jou handel rekening veilig te verdubbel en jou te beskerm handel kapitaal wanneer jy gaan deur middel van 'n verlore fase. Die Simple-N-Maklik benadering tot Forex is ontwerp vir die gemiddelde Forex handelaar wat nie wil hoogs komplekse handel stelsels met persoonlike aanwysers. Die bedoeling is dat hierdie tegnieke Eenvoudige moet N Maklik (nog hoogs effektief) sodat nuwe handelaars asook intermediêre handelaars sal beide voordeel trek uit leergedrag mark en hoe om dit te verhandel. Klik hier vir meer besonderhede Eenvoudige-N-Maklik T sy handel tegniek is ontwikkel in 'n unieke manier. 5 jaar gelede geïdentifiseer ons dat ons wil red lang kerse handel. 'N vinnige beweging in die mark. Eerder as om op soek na 'n bepaalde tegniek eerste, ons het 'n omgekeerde ingenieurswese benadering. Ons eerstens gekyk na die handel kaarte en geïdentifiseer al die 60 pit 1 uur kerse wat plaasgevind het oor 'n tydperk van 6 maande vir 3 geldeenhede (G BP dollar, EURUSD en USDJ PY). Terugvoer van 'n kliënt wat hier bygewoon het 'n onlangse Webinar Klik vir die nuutste resultate resultate vir meer EXPERT4X SPESIALE BUNDELS Klik hier 50 AFSLAG Expert4x Klublede kwalifiseer vir 'n 50 afslag op alle aankope (insluitend bundels). Na jou PayPal-betaling kontak ons ​​asseblief en jou afslag sal terugbetaal word deur PayPal. Om Klub aan te sluit, klik hier Expert4x Club Kopiereg 2013 Alle regte voorbehou Klik hier om te lees oor ons nuwe Finansiële Turning Point tegniek Finansiële Keerpunt Wie is ons en hoekom is ons hier Point leeg Ons is handelaars met jare se ondervinding wat daarvan hou om deel ons ervaring met ander. Ons stuur winsgewende handel daagliks oproepe (Jy sal sien dat hieronder). Ons fokus hoofsaaklik op die forex mark en gebruik binêre opsies as 'n alternatiewe metode en vir heinings. Ons konsekwent te werk wat ons is besig om op so wat jy op YouTube gesien 2 jaar gelede kan nie wees wat ons doen vandag. Hierdie gemeenskap bly op die top van die mark al die tyd, die evaluering van prestasie, en saam skep strategieë. Ons sal hierdie bladsy met hype of vreemde eise van enige aard nie vul. Wat jy sien is die werklike prestasie van wat ons het. Ons is handelaars, nie bemarkers. Ons is lief vir die mark, is lief vir praat oor die saak, en liefde handelaars. As jy wil graag saam met ons reis, hulle hop aan boord, want ons seine, elke dag, is uiters winsgewend dag in en dag uit. Jy sal dae soms het verloor, maar ons is hier om te help lei jou. Handel soos 'n heining fonds Ons sal jou nie verveel met 'n klomp van die fancy praat. Jy sal Screenshots werklike handel oproepe gegee, in opeenvolgende orde te sien. Dit kan geverifieer word. Ons het 'n groot metode van die saak. Dit is eenvoudig en tot die punt. Daar is geen rede om iets af te laai, te installeer enigiets, parameters op te los, leer super geheime konsepte, ens Ons sal u die presiese inskrywings en die presiese uitgange gee. Ons het probeer om alles te vereenvoudig vir jou. Die vakbond oproepe kom uit paar keer per dag, elke verhandelingsdag. Ons hou van die resultate en plaas alles wen of verloor. Alles kan gesien word in ons Facebook-groep elke dag. Hierdie ambagte ook geroep is in 'n private chat room wat jy het toegang tot sal hê, as 'n volle lid van Joaquin Trading. Resultate is wat saak maak, nie 'n klomp van die hype. Ons handel in die presiese wyse as 'n paar van die grootste verskansingsfondse daar buite. Rol af. Het jy bied motor handelaars Ons het bepaal dat die pad voor was en nie meer aan te bied motor handelaars of aanwysers, vir die grootste deel. Hier is die rede waarom t nog verstaan ​​die meganisme agter die saak. Joaquin Trading is gestig om te help nuwe handelaars leer die ins en outs van die mark. Ons het begin om alle vorme van gereedskap, gadgets, whimwhams, tinkerdoodles, whatnots, gizmo en thingamabobs bied. Dit alles gedoen het, was oorsaak manier om baie verwarring vir 'n nuwe handelaar. Nou fokus ons op die stuur van 'n baie hoë gehalte handel oproepe elke dag. Ons fokus meer op te help beginners met al die newbie vrae en kry hulle gemaklik handel die markte. As jy 'n ervare handelaar of jy het die tegniese. Die oorwinning koers is nou absurd geword met 69 oorwinnings in 'n ry (as van Maart 2016) Klik op hierdie skakel vir gevorderde Auto Traders en gereedskap. Let wel TraderBot Marketplace en Joaquin Trading is die eiendom van dieselfde groep mense, maar don t bring wat oor om Joaquin Trading en omgekeerd. Ons wil om te hou die 2 entiteite van mekaar te skei. Amerikaanse regering / CFTC Reëls Disclaimer Vir enige motor handelaar, algo handel program, enige handel sagteware, video's, 'n geskrewe of verbale kommunikasie van enige aard, enige en alle produkte, dienste, of geëndosseer op traderbotmarketplace, traderbotzoom en enige en alle verwante webwerwe , bewus te wees van die volgende: Enige inkomste eise is tipies van toppresteerders nie alle gebruikers en jou resultate sal wissel. Hierdie resultate is soos gerapporteer in getuigskrifte van lede met behulp van die traderbotmarketplace webwerf of enige verwante site. VS regering Vereiste Disclaimer Trading buitelandse valuta, aandele, opsies, binêre opsies, termynkontrakte, en enige en alle handel voertuig op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Die aankoop, verkoop of advies oor 'n geldeenheid of enige ander handel instrument kan slegs deur 'n gelisensieerde makelaar / handelaars. Nóg TraderBot Marketplace, nóg enige affiliasies of medewerkers betrokke by die in die produksie en instandhouding van hierdie produkte of hierdie webwerf, is 'n geregistreerde makelaar / handelaars of Beleggingsadviseur in enige staat of federale beboet jurisdiksie. Alle kopers van produkte gekla by hierdie webtuiste word aangemoedig om te konsulteer met 'n gelisensieerde verteenwoordiger van hul keuse met betrekking tot 'n bepaalde bedryf of handel strategie. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié bespreek op hierdie webwerf te bereik. Die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Duidelik verstaan ​​hierdie: Inligting vervat in hierdie webwerf, of enige verwante terrein, is nie 'n uitnodiging aan enige spesifieke beleggings verhandel. Trading vereis gevaar geld in die nastrewing van toekomstige wins. Dit is jou besluit. Moenie enige geld wat jy nie kan bekostig om te verloor nie waag nie. Dit neem nie in ag jou eie individuele finansiële en persoonlike omstandighede. Dit is bedoel vir opvoedkundige doeleindes alleenlik en as individuele belegging advies. Moenie reageer op hierdie sonder advies van jou belegging professionele, wat sal bevestig wat geskik is vir jou spesifieke behoeftes kan lei tot verliese van kapitaal. CFTC REËL 4.41 hipotetiese of gesimuleerde prestasieresultate sekere beperkings. Anders as 'n werklike vertoningslys, MOENIE gesimuleerde uitslae verteenwoordig werklike handel. Ook, omdat Die bedrywe HET NIE uitgevoer, kan die resultate is onder-OF-OOR vergoed vir die impak, indien enige, van SEKERE markfaktore, soos 'n gebrek aan likiditeit. Gesimuleerde TRADING programme in die algemeen ook onderhewig aan die feit dat hulle is ontwerp met die voordeel van agterna. GEEN VERTEENWOORDIGING gemaak DAT ENIGE rekening of waarskynlik om voordeel te trek of verliese soortgelyk aan dié wat ACHIEVE.


No comments:

Post a Comment